در انتظار خورشید

دیگه وقتشه یه سر و سامانی به وبلاگمون بدیم.

1392/4/24 12:12
نویسنده : عسل
177 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل قشنگ و نازم

 

وقتی که این وبلاگ را راه اندازی کردم،هنوز در انتظار تو بودم و نا امید،نمیدونستم این انتظار تا کی طول

میکشه .ولی خدا مثل همیشه لطفش را شامل حالم کرد و نذاشت این انتظار زیاد طولانی بشه.

 

چند وقتی بود که میخواستم یه سری چیزها را تو وبلاگم عوض کنم.دیگه امروز این کار را کردم وقالب وبلاگ و

پروفایل را که متن قبلیش بغض و انتظار ونا امیدی بود،تبدیل کنم به عشق به تو انتظار در آغوش کشیدنت

عزیزم.با این که هنوز نیومدی ولی عاشقتم مامانی،یه کم حالم خوب نیست ولی طبیعیه ،بابایی که من

عاشقشم خیلی کمک میکنه و همه کارهای خونه را انجام میده و من بیشتر استراحت میکنم تا تو سالم

و سر حال بیای تو بغل مامانی.

هر روز از تو میخوام تا دعا کنی که هممون سالم باشیم و وقتی به دنیا اومدی با هم زندگی خوب و

خوشی را داشته باشیم.

به زودی عکسهای سونو را میذارم تو وبلاگ،بابایی که هرچی نگاهش میکنه سیر نمیشه.قربون حبه

انگورم برم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)