در انتظار خورشید

عاشقتم دختر قشنگم.....

1392/8/6 11:52
نویسنده : عسل
278 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر زیبای مامان

 

نمیدونی چقدر دوستت دارم و روزشماری میکنم تا هرچه زودتر سالم و سرحال در آغوش بگیرمت.

 

حدود یک ماهی میشه که حرکاتت را به طور واضح حس میکنم.چه حس خوبیه لگد زدنات و چرخیدنت توی

دلم،چون همیشه نگران قلب نازت بودم .همیشه با استرس میرفتم دکتر. ولی الان تا به دخملی میگم تکون

بخور ،سریع یه لگد گنده به مامانش میزنه تا مامانش مطمئن بشه که خانم گل حالش خوب خوبه.

مگر این که ساعت خواب گلم باشه که اینقدر مامانش باید قربون صدقش بره تا گل خانوم بیداربشه.

اگه ساعت خوابت وقتی هم که به دنیا اومدی به سلامتی همینطور باشه که دیگه عاااااااالللللللللللیه.

ساعت 8 صبح از خواب بیدار میشی تا ظهر حدود ساعت 1 وول میخوری بعد میخوابی تا ساعت 4 دوباره

بیدار میشی تا ساعت 11. دوباره میخوابی تا صبح.

همه چیت عالیه عزیزم،عمه ها و عمو مامان بزرگ ,عاشقت هستن و هر روز یه چیز جدید برات میخرن .

 

دخمل قشنگم هنوز پاشو تو این دنیا نذاشته کلی روزی بلنده و همه چی از دورو بر براش فراهمه.

راستی یادم رفت بگم که بابایی که دیگه عاشقته،کلی باهات حرف میزنه و قربون صدقت میره. اینقدر

 

قربون صدقت میره که من یه وقتایی حسودیم میشه ولی خوشحالم .خیلی حس خوبیه یه موجودی از

جنس خودت و گوشت و خون خودت،تو وجودت رشد کنه و پاشو تو این دنیا بذاره.

 

همه میگن دختر بار اول خیلی قدم داره،این تا حالا که به من اثبات شده ،دختر نازم تا حالا با این که هنوز

پاشو تو این دنیا نذاشته خیلی قدم داشته،باباش که ترفیع گرفته تا به دنیا اومدنش خونمون را تحویل

میدن.اینا تازه فقط چند موردش بود.

خب دختر گلم امیدوارم که همیشه سالم و سر حال باشی و به موقع بیای تو بغلم .

دوستت دارم ،عاشقتم.اینقدر وقتی تکون میخوری هیجان زده میشم که اصلا نمیدونم با چه کلمه ای باید

وصفش کنم.

 

از خدا خواستمت و به خدا میسپارمت گل نازم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله راضیه
27 آبان 92 10:31
سلام خوشگل خانم. خوبی خاله؟ الهی خاله قربونت بره میای با پاستیل ما دوست بشی؟ پاستیل وبلاگتو لینک کرده تو هم اگه دوست داری وبلاگشو لینک کن تا بعد اومدنتون دوستای خوبی برای همدیگه بشین عسل جون دعا میکنم نی نیت سالم بیاد بغلت و همیشه شاد شاد پیشتون بمونه