در انتظار خورشید

شمارش معکوس آغاز شد،فقط 21 روز دیگه باقی مونده.

1392/10/20 17:33
نویسنده : عسل
156 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم

 

خیلی وقته که وبلاگت را آپ نکردم.ولی امروز تصمیم گرفتم که

پست جدید بذارم.چون شمارش معکوس برای دیدنت آغاز شده

گلم.

 

اگه همه چیز به یاری خدا خوب پیش بره ،سه هفته دیگه همچین روزی تو در آغوشمی.

 

خیلی خوشحالم که به این روز هر روز نزدیک و نزدیک تر میشم. ولی یه حس نگرانی و هیجان هم دارم.

 

فعلا اتاق نداری گلم. چون خونه مامانی هستیم.ولی وسایلی را که لازم داری قر ار شده تو اتاق خودم بچینم.

 

اصلا باورم نمیشه واقعا من دارم مامان میشم. بابایی که دیگه عاشقته هر وقت که زنگ میزنه اول احوال

 

دخملی را میپرسه واینکه امروز چقدر لگد زده.

 

ولی من عاشق لگد زدنات هستم عزیزم.خیلی حس خوبی بهم دست میده نازنینم.

 

اینقدر تو طول دوران بارداری قرآن خوندم،که تا قرآن میخونم سریع عکس العمل نشون میدی نازنینم واین

 

خیلی برام خوشاینده.

 

اگه خدا بخواد قراره در تاریخ 11/11 /92 به دنیا بیای گلم.آخه دختر من همه چیزش آس هست ،یک یک یک یک.

 

گل نازم به خدا میسپارمت و همش دعا میکنم اون که تا حالا تو را حفظت کرده از این به بعد هم حفظت کنه تا سالم و سلامت در آغوشت بگیرم گلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله راضیه
27 دی 92 19:47
سلام آیلین عزیزم... انشالله به همین زودیا سلامت بیای بغل مامانی و خونه رو با خنده هات غرق شادی کنی براشون __________________________ سلام خاله راضیه جون. شما خیلی خاله مهربونی هستی. از طرف من ریحان جان را ببوس
مامان پنبه
29 دی 92 20:28
سلام عزیزم انشالله دختر گلت بسلامتی بیاد بغلت... چی زیادی نمونده... برا منم دعا کن گل پسر من قراره دو شب دیگه تو بغلم باشه انشالله..اول بهمن... _________________________ سلام خاله جون ممنون از لطفتون.خدا را شکر پنبه شما هم سالم اومد بغلتون.برای ما هم دعا کنید. ممنون
خاله سیما
1 بهمن 92 8:48
عسل جونم ایشالله این چند روز میگذره و آیلین کوچولو بسلامت میاد بغلت آیلین خاله بیا با پسر من دوست شو ________________________ مرسی خاله سیما جون.بووووووووووووس