در انتظار خورشید

شمارش معکوس به شمارش ساعت رسید.

1392/11/10 10:41
نویسنده : عسل
151 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم

 

عزیز دلم دیگه شمارش معکوس از ماه وهفته و روز گذشته وبه ساعت رسیده. نمیدونم شاید فردا این موقع

 

به سلامتی دنیا اومده باشی.دیگه وقتشه که از دل مامانی بیای بیرون و به آغوشش بیای،تا مامانی اون

روی ماهت را ببینه.درسته که خیلی به وجودت در درونم عادت کردم ،ولی ترجیح میدم که در آغوشم باشی و

لمست کنم.

 

نمیدونم خیلی هیجان زده هستم ،خیلیییییییی.آرزومه فردا این موقع بشه و تو را سالم ببینم.

 

من برای داشتن تو خیلی دعا کردم، خدا را شکر خدا زود جوابمو داد،من تو را سالم و سرحال از خدا

خواستم.مطمئنم که خدا این دعای منم را جواب میده و تو را سالم در آغوشم میذاره.ولی این استرس

 

لعنتی و فکرهای بیخود دست از سرم بر نمیداره..

 

خب دیگه میخوایم حرفای خوب خوب بزنیم و از احساسهای قشنگ بگیم.

 

تقریبا همه وسایلت را آماده کردمو ساکت را هم بستم.بابایی هم مثل من خیلی هیجان دیدنت را داره

 

بابایی امروز میادو تا یک هفته هم مرخصی داره و پیشمون میمونه،خیلی خوشحالم.

 

دیروز که رفتم دکتر ،خدا را شکر همه چیزت خوب بود و وزنت هم حدود 3300 تا 3500

 

دختر نازم تو هنوز پا تو این دنیا نذاشتی و پاک و معصومی پس برای مامانی و همه اونایی که التماس دعا

گفتن دعا کن گل قشنگم.

 

به امید لحظه در آغوش گرفتنت

پسندها (1)

نظرات (0)