در انتظار خورشید

نی نی خاله شکوفه دنیا اومد

1392/4/7 16:16
نویسنده : عسل
223 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل نازم

 

دو روز پیش بالاخره نی نی خاله شکوفه دنیا اومد.اسمش هم مهیاره.من خاله شکوفه خیلی دوست

 

داشتیم نی نی هامون همسن باشن ولی الان حدود 7 ماه اون از تو بزرگتره.

 

ولی بازم خدا را شکر که هر دومون نی نی دار شدیم.کاش هرچه زودتر 20 بهمن بشه و عشق مامان بیاد

 

بغل مامانش تا با تمام وجود در آغوشش بگیرم و ببوسمش.

 

هنوز هیچی نشده بابایی عاشقت شده،هر وقت زنگ میزنه اول احوال نی نی را میپرسه.با این که هنوز

 

یک ماهه که خونه مامانی هستم،ولی خیلی دلم تنگ شده و دوست دارم بیشتر پیش بابایی باشم.

 

ولی خب اون الان خیلی گرفتاره.ولی ماه رمضون کلا پیش بابایی هستم.

 

یادش بخیر پارسال ماه رمضون،من و خاله شکوفه هر دومون خیلی استرس داشتیم و هردو منتظر نی نی

 

بودیم.خیلی با هم درد و دل میکردیم،ولی بازم خدا را شکر این انتظار خیلی طولانی نشد و خدا دامنمون

 

را سبز کرد.

 

خدایا به حق همه نی نی های ناز دامن همه مامانای منتظر را سبز کن.آمین یا رب العالمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرینا مو فرفری
7 تیر 92 16:28
قدم نورسیده مبارک. سلام دوست عزیز آرینا در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین. فقط کافیه عدد 143 را به شماره 20008080200 پیامک کنید.هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل) هر شماره موبایل تنها یکبار مجاز به ارسال پیامک است.در غیراینصورت رای محسوب نمی شود مرسی از همراهی شما. http://arinanafasam.niniweblog.com ---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$